Cantidad de envíos : 116 Edad : 50 Localización : Uruguay Fecha de inscripción : 06/04/2008
Tema: ~ Leonard Cohen - Everybody knows ~ Lun Mayo 19, 2008 8:01 pm
Exelente tema que ilustra lo lamentable que es el mundo...
Everybody knows that the dice are loaded Todos saben que los dados estan cargados Everybody rolls with their fingers crossed Todos tiran con los dedos cruzados Everybody knows that the war is over Todos saben que la guerra termino Everybody knows the good guys lost Todos saben que los buenos perdieron Everybody knows the fight was fixed Todos saben que la pelea estaba arreglada The poor stay poor, the rich get rich Los pobres siguen pobres, los ricos se enriquecen Thats how it goes Y todo sigue igual Everybody knows Todos lo saben
Everybody knows that the boat is leaking Todos saben que el bote se hunde Everybody knows that the captain lied Todos saben que el capitan mintio Everybody got this broken feeling Todos tienen es sentimiento de culpa Like their father or their dog just died Como si su perro o su padre solo murieron
Everybody talking to their pockets Todos le hablan a sus bolsillos Everybody wants a box of chocolates Todos quieren una caja de chocolate And a long stem rose y una rosa de tallo largo Everybody knows Todos lo saben
Everybody knows that you love me baby Todos saben que me amas nena Everybody knows that you really do Todos saben que realmente es asi Everybody knows that youve been faithful Todos saben que me has sido fiel Ah give or take a night or two Ah dado o tomado un noche o dos Everybody knows youve been discreet Todos saben que has sido discreta But there were so many people you just had to meet Pero hubo mucha gente que conociste Without your clothes sin tus ropas And everybody knows y todos lo saben
Everybody knows, everybody knows Todos lo saben, todos lo saben Thats how it goes asi es como sigue Everybody knows todos lo saben
Everybody knows, everybody knows Todos lo saben, todos lo saben Thats how it goes asi es como sigue Everybody knows todos lo saben
And everybody knows that its now or never Todos saben que es ahora o nunca Everybody knows that its me or you Todos saben que eres tu o yo And everybody knows that you live forever y todos saben que viviras para siempre Ah when youve done a line or two cuando hagas una linea o dos Everybody knows the deal is rotten Todos saben que el trato esta roto Old black joes still pickin cotton El negro viejo Joe sigue cosechando algodon For your ribbons and bows Para tus moños y arcos And everybody knows y todos lo saben
And everybody knows that the plague is coming Y todos saben que la plaga viene Everybody knows that its moving fast Todos saben que se mueve rapido Everybody knows that the naked man and woman Todos saben que el hombre y la mujer desnudos Are just a shining artifact of the past son solo un artefacto brillante del pasado Everybody knows the scene is dead Todos saben que la escena esta muerta But theres gonna be a meter on your bed Pero habra un metro en tu cama That will disclose que descubrira What everybody knows lo que todos saben
And everybody knows that youre in trouble Y todos saben que estas en problemas Everybody knows what youve been through Todos saben en que has estado From the bloody cross on top of calvary Desde esa cruz sangrienta arriba del calvario To the beach of malibu hasta la playa en Malibu Everybody knows its coming apart Todos saben que no importan Take one last look at this sacred heart Mira por ultima vez este sagrado corazon Before it blows antes que reviente And everybody knows y todos lo saben
Oh everybody knows, everybody knows Thats how it goes Everybody knows